
Viziune-Misiune-Valori, un trio esential pentru o companie care vrea să performeze și în viitor
M-am întâlnit deseori cu reacții de plictiseală când vorbeam unor potențiali clienți despre importanța de a avea clar definite Viziunea,
un altfel de
M-am întâlnit deseori cu reacții de plictiseală când vorbeam unor potențiali clienți despre importanța de a avea clar definite Viziunea,
Ei, dragii moșului, aici intram pe un teren minat… Aici o să provocam multe dezamăgiri, multe reacții de negare: Well,
Am întâlnit de-a lungul vieții multe persoane care ajunseseră la stadiul de „le știu pe toate”: Probabil ca i-ați întâlnit
În bagajul de cuvinte folosite intensiv în corporații și în organizațiile cu pretenții de modernism, se remarcă și un cuvânt
In 1999, cercetătorii Universității Cornell, David Dunning și Justin Kruger au finalizat primul studiu despre sindromul care acum le poartă
Mi-a rămas în minte o remarcă pe care am auzit-o de mai multe ori într-un workshop organizat zilele trecute cu
În afară de sectorul bugetar, tot restul societății romanești începe să se orienteze tot mai mult pe managementul prin obiective
Ați auzit vreodată fraza de mai sus? Eu am auzit-o foarte des pentru că am făcut multe, foarte multe interviuri
În peisajul muncii în continuă evoluție, conceptul de Job Crafting a apărut ca un instrument puternic pentru ca indivizii să-și